Thursday, May 14, 2009

missing U...

td aku tgk2 ms & fs member2 skul... infinity inc... macm tu je la aku update cte dorunk....

dah lama tak kontek dorunk ni rasa segan gak kat dorunk..... ye la.. ade yg degree.. pandai2 sume... aku je yg masih spt dulu....

tp ape yang aku dpt rasa aku makin renggang dgn dorunk... kenapa?? sdgkan dulu aku pernah janji nak jd shbt dunia akhirat....

ntah la... rindu n syg tu ade kat shbt2 aku 8 org ni... tp kdg2 aku pikir, igt lagi ke dorunk kat aku....?? ye la.. aku sorunk jer tercampak kat tempat lain...kdg2 dorunk wat gath aku tak dpt joined... maklum la aku duk jauh.. (jauh la sgt)... hehehe

yang pasti dah sepasti2nyer... aku syg infinity inc...ctah,gja,dayah,cha,kimah,nut&bell.... mish u girls.. hope 1 day dpt gak bertemu...wish u all da best for ur life.... live ur dreams....muahhahaxz..

No comments: