zwani.com myspace graphic comments

Saturday, June 5, 2010

Alhamdulillah......


Alhamdulillah.....aku msih hidup slma 22thn di bumi Allah ni....aku bersyukur kerana Dia masih igt pada aku sering alpa ttgNya......aku bersyukur Dia kurnia kan ku kesenangn di saat aku kesusahan.....aku bersyukur Dia masih melindungi dikala aku terasa tiada tmpat bergantung...syukur2....syukur kerana aku dilahirkan didlm keluarga yg sentiasa mengingati kan aku ttg realiti kehidupan n bersama aku saat aku jatuh tersungkur.....dan menangis bersama ku disaat aku peroleh kejayaan......sahabat yg aku sayangi.....aku bersyukur....selama aku hidup utk 22thn ni aku dikurnia nikmat dunia yg kdg2 melalai kan aku....namun aku sgt bersyukur, bile Dia mmberikan aku amaran akhirat dgn menurunkan kesusahan agr aku lebih dkt padaNya.....Alhamdulillah....

hehehe......tetibe je...

ehhmmmm....yesterday was my birthday.....quite different than usual.....but i still appreciated.....thankz kat ida...ecah....n sofia...for the cake n suprise....really2 tak sangka korg wat suprise utk aku.....ye la....slama ni...aku tak penah celebrate bday tpt 12tgh mlm....ni la 1st time dlm idup aku.....last yg ade kek2 sume ni pun time umur aku 11thn.....tp sian kat ida sbb aku buli dia...hahah.....ni sume sbb dia halau aku kuar umah.....hahhaa....tp still rindu kat parents ku...sbb burfday aku mesti mak n ayh mesti akn msak fav aku......sedey2...slalu celebrate dgn parents aku...ni first time without them....

aku really excited ble dpt text n call dr bffs yg wish aku....thankz korang...igt korg kat aku.....frenz foreva.....may Allah bless u guys.....walupun aku tunggu mesej drpd yg laen....tp tak pe...mayb dorg bz kot....heheheh...TT__TT

mak aku pesan suh pasang hajat smpena 22thn....tp aku tak taw nak niatkan ape....just aku harap sumenye sukar utk aku dpt dipermudahkan......n aku dpt teruskan kehidupan walaupun ape2 yg terjadi......hopefully....bile2 pk2 byk benda nak diniatkan...tp usaha yg akan menentukan hajat kite tu jd kenyataan ke tak kan....so...nur aziemah sile pikir sendiri ek.....


1 comment:

cik ciku said...

ye.. kakak ikan sy dh 22 tahun.. ;)