zwani.com myspace graphic comments

Saturday, July 10, 2010

berfikir2....

byk yg aku terpikir...memikir....berfikir....huhuhuhu.....

1. Rumah Sewa
rumah yg aku sewa dgn rakan2...alhamdulillah selesa....tp tu la...ade juga kekurangan lampu bilik air rosak....mesin basuh tak ley gne....*sigh...ehm....seminggu disana...rase seronok jugak la....blaja berdikari...i'll try my best....

2. Part5
%^&%@W#^&.....blurrrr.....it bcome toughest....huh....dpt ke aku lalui??.....mcm2 assessment....espcially research....assgment pun smkin ssh....wow...mmg la...kalu senang better duk skolah kan....tp aku riso aku tak dpt ikut flow....newayz....i'll try my best....

3. Kewangan
cukup ke duit pt aku ni smpai ujung thn?? adui........mintak aku pandai berjimat la...

4. -ve to +ve
bile la aku nak berubah...umur dah makin tua....tak ttp pendirian betul...geramm aku dgn diri sendiri....tak berdisiplin....kalu yg wajib pun asek tinggal....ape nak jd dgn aku.....put some effort in urself aziemah.....

5. Language
harap maklum english is international language...tp english aku....band 3 je....aduit...mampu ke aku melangkah ke alam pekerjaan dgn tahap english aku yg rendah ni....practice more aziemah....

6. Berat Badan
mmg seperti yg anda sedia maklum...sy mmg budak demmok (pinjam ayt tya jup).....so...skang keje aku asek mkn je....sbb ble sy stress aku akn sntiasa makan....kalu aku tak stress pun aku makan....aduit.....dah makin naek kot badan ini....haish.....ble la nak kecik bdn aku ini???

7. Rules n Regulations
sem ni...sume lecturers bentangkan rules n regulations...pergh...kelas en.Nizam paling ketat peraturan nye....tp yg aku takut tak ley obey tang absent n lateness...pergh....kelas mizz nurul kene pakai kasut bertutup....kelas pn.aida...office attire with heel....so...?? *sigh....

8. Ambition
ri tu..time kelas en. nizam...dia tanye ambition..so aku pun just kate nak jd successful person.....then, he replied...semua org ni manusia...n said kite mesti ade haluan n target what will be in future.....tp honestly..aku tak pikir lagi...mind aku kosong utk aku nak keje ape....dlu berkobau nak jd lecturer nak apply skim tpm...tp skang..aku fikir...to be a good lecturer kite kene ade experience ttg outside world...tp aku ni berfikiran cetek...dlm lgi sungai klang tuh....just short term goal aku nak finishkan degree dgn selamat dan berjaya..insyaAllah...yg laen tu...aku harap yg bebaek je la...

9. kpop
ye....sy akui...im addicted to kpop....yes...really...tak tipu.....tak ley kalu tak dgr or tgk video suju n other kpop idols.....rase tak lengkap....tmbahan skang kat umah sewa internet tak de...so tak ley follow slalu...so boringg....hari2 aku dgr lagu korea...kdg2 aku terfikir..kalu hari2 aku bce al-quran lagi bagus kan....ehmmmm....??

10. Menchari CHENTA
smenjak dgr lagu taeyang itu....ya..ya...ya...ye umur dah 22....spatutnye skng aku in relationship wif sumone...but unfortunately im single.....single pun ok....ade pros n cons...tp tak dinafikan stp manusia perlukan pair...siape?? ble?? ehmmm...tunggu je la....aku pun tak mencari...mungkin blum ready agi kot...lg pun biarla memerhati dr jauh je...ahakz..terasa bahagia gak kdg2...dkt jgk dgn beliau....tp....shhh...abaikan...jga persahabatan itu....perasaan didlm sile abaikan....

fikir dan terus berfikir.....manusia dikurniakan akal utk berfikir dan membuat keputusan. itu la bezanye kite dan haiwan.....

sekian....

No comments: