zwani.com myspace graphic comments

Tuesday, February 8, 2011

ye cik malas....selamat datang....

yeyeyeyeye.....yayayayaya....sy nak membebel agi....

adui....smlm jga kaunter tak de la smpai aku ngantuk tertido...
ni tadi, smpai tersengguk 2-3 kali....seb baek tersedar ade org dtg...kalu tak kantoi wa...

sian lak aku tgk customer2 yg dtg nak penerangan....aku nk tlg terangkan pun ilmu kurang....huhuhuh....maaf ye, sy student praktikal....maaf ye enchik n puan......(aigooooooo)

ala....kemalasan aku dah bermula....td pun pg keje lambat....tp mmg sengaja dtg lambat pun.....dtg awl pun bkn ade kije nak wat...hahahha...(jht2)....

aku dah start buhsan.....tak sabar nak bercuti panjang smbil menanam anggur....hahahahha...insyaAllah..(tak mo la tnm anggur...nak men hunting2 pasni..)

No comments: