zwani.com myspace graphic comments

Sunday, November 1, 2009

aku suke la.......

hahaha.....nak cite lagi....

skang aku suke lagu liyana jasmay...aku sudah jatuh cinta....lirik dia bermakna..heheheh.....jeng3...

sudah lama mencari..
tapi tak ku temui...
rasa yg selalu ada dihati.......ada dihati.....

tp kini baru aku temui...
jalan cerita cinta.....
sekian lama mencari....cinta...

dulu cinta tiada lagi...
dan aku masih mencari-cari...
kerna hati ku sanggup menunggu cinta darimu...cinta darimu

memang benar aku sudah jatuh cinta..
memang benar aku hampir jadi resah.....
bila cinta dari mu hadir....
bagai lena dari mimpi...
bagai terasa...bagai terasa.....

memang benar aku sudah jatuh cinta..
memang benar kata hati ku pada mu.....
tapi aku tak kuasa....
mengatakan pada kamu...
rasa cintaku...rasa cintaku.....
buat mu selamanya.....

lirik bermakna...tp ade makna dlm hidup aku tak?? hahahah....biarla...jgn dilayan perasaan bengong aku ni....hahahah....

focus final exam....honestly aku kene kerja kuat....aku pun tak puas hati dgn carry mark aku....byk maen...tak score btl2...adui sedar diri gmah....jangan lari dari landasan...huhuhuh....

CRM wait for me....tp mata aku?? ZzZZzzzz....bertahan wahai mata ku....mari la kita menuju kejayaan.....da.....

No comments: