Friday, January 1, 2010

salam 2010.....selamat tinggal 2009.....

2009.....catatan spjg 2009... wah....

  • aku menjalani praktikal di MPKK di bgunan baru yg nmpak sofistikated diluar...heheh...
  • dpt new family member.......ikram afiq....
  • dpt lesen kete...chewaah...( sbb jpj leteh dgr aku membebel dlm kete tu pasal lulus kottt..hehe)
  • menamatkan praktikal dan diploma dgn cemerlang...alhamdulillah...
  • pg genting wif my cousins...( thankz lop blanja....have gud time wif julea...)
  • dpt smbung degree in customer service management di uitm puncak alam (1st batch yg merasmikan uitm puncak alam tuuu...)
  • my dip convocation....
  • survive in this new campus wif my beloved bffs......(so hepi with them...dila, ecah n ida...tq)
  • meet my classmate....(sume kepala masuk air....cume bbpe org je aku tak serasi bersame...so sorii)
  • lawatan ke langkawi ( tp tak jd...sbb dekan tak luluskan...habis kdt aku duk kol kat langkawi tuh )
  • gaduh dgn mak aku....huhuh...
  • my cousin, kak intan sedar dr koma causes by tumor dia
  • my shayang aqeef masuk hospital
  • ayh kene operate kat leher ( ujian paling yg mencabar dlm idup aku )
  • accident ( pergh..kalu boley nak lupe kan....seb baek sofia selamat...)
  • utang ida rm 200 ( nanti dpt pt aku byr ek..heheh)
  • aku kembali belajar memandu.....( chewwah...gian bwk kete plak...heheh )
  • meet my infinity bff ( g kenduri kwen kakak ctah....dpt lepak dgn bel n gja...mish them so much...muahhh..)
  • aku admire kat seseorg (huhuhuh...biarla rahsia....)
  • korean fever kembali menjelma...hahahha...
  • contact dgn ex aku balikk...( ohhhhhh....tidaakkkkk!!!)
wateva happened in 2009 will be my guidance to be a better person in 2010.....byk yg aku dah belajar di 2009.....aku dpt kenal diri aku lebey mendalam....walaupun byk yg aku masih kompius...takpe...aku masih belajar utk menjadi lebey baek...

well, semperna 2009 yg sudah melabuh kan tirainye....aku ign memohon seribu kemaafan kepada insan2 yg pernah aku lukai hatinya.....salah silap aku harap diampun....smga kite memperoleh smgat n lembaran baru di 2010.....may Allah bless us...amin...hepi 2010 everybodi...

No comments: