Friday, May 21, 2010

mane ade "bias" la......hahahah



hahaha....ctah aku tak bias la...

meh.....aku pun layan gak kpop nye gurl grup........

my most favorite ialah......Girl Generation tak pun SNSD....heheheh...tak dinafikan mereka ni chantek2 blaka...mule2 aku igt kan dme ni 25+++....tp rupe2nye sume ag mude dr aku....hehhe...aku suke 9-9 skali...sunny=kiut, jessica=blur, hyoyeon=klakar+jujur, seohyun=gud girl, tiffany=jelousy, sooyoung=gile2, yuri=chantek, taeyeon=kuning, yoona=idaman lelaki....hahahahha...best...lagu dia sume aku layan....best2....tp wat time skang aku pling ske seohyun+yonghwa....sweet potato couple.....



pastu tidak dilupe kan...grup seterusnye.....Brown Eyed Girls.....(BEG)....ske dorg sgt...lagu2 dorg sume best2....layan...ske personaliti dorg....esp Narsha.....Gain bg aku chumel....eyeliner dia tu....Jea+Miryo pun chantek.....altho drg ni 30+....except Gain yg maknae.......hahahah...tp skang layan wgm....gain+jokwon...best sgt2.....tgk dorg...hehehhe....kalu tgk image dorg dlu dan skang sgt berbeza......sgt2.........



grup girl laen...byk aku ske gak tp 2 diatas tu yg paling disukai....aku layan gak 2Ne1..4Minute....After School.....f(x)....wG......heheheh....byk2...

tp the latest addiction........CINDERELLA's STEPSISTER.....terkesan dihati....dah lame aku tak layan drama korea....so ni la yg berjaya membuka hati aku balik........


hehehe.....(>.<).....<3>

i do not owned these pictures......utk perhiasan je...(^.^)






No comments: