zwani.com myspace graphic comments

Sunday, May 2, 2010

redha je la.....insyaAllah...

huhuh....2 papers to go....sem ni felt demotivate....final pun rase down...subhanaAllah....

ntah la....otak n hati aku bukan kat sini...tp kat mane ek?? mayb dirumah.....yup....td bce blog ctah...sedey plak..touching....ttbe terus igt kat parents aku kat umah....aku riso nak tggl kan dorg lagi....bile sem lepas ayh jtuh sakit...mak sorg2 takde org nak tlg....along tak dpt cuti...aku tgh final....alhamdulillah cuti sem lepas aku tebus dgn menjaga ayh aku..... tp sem ni?? tak de cuti...sbb kene wat short course....so hari2 aku doa biarla....parents aku di berikan kesihatan yg baek agr mereka selamat dan dpt tunaikan hajat dorg nak ke mekah.....

final ni??? ehm....ntah la....harap dapat maintain pointer...tp tak tahula...ive already do my best....but Allah yg tentu kan segalanye...so aku redha....

newayz...congrats ctah dpt nephew.....mesti siok....hahah...aku lak ble nak dpt niece lak....?? heheheh...dunno forget to gja....hepi besday.....May Allah bless u....

No comments: