Monday, April 26, 2010

Oh..idaman.....berangan je la...hehehhe



wow....sudah lame aku tak membebel kat blog...huahahah....

supose aku skang stdy call center...tp len lak tgn ni wat....blogging...tak pela...skjp je kan...

fyi...aku balik perak 21.4.10.....heaven....btl la rumah ku syurga ku....tiada tmpat laen yg ley tandingi...esp when beloved persons ade....my beloved mama n ayah.....lagi bahagia....

5 hari aku duk perak rase tak mo balik...tp gmah sile sedar diri...paper call center 27.4 k....so aku pun balik la arini....hehehhe....

tak wat ape2 sgt pun...just spend time with parents n adik2....bwk deme p jln2....n abis aku cederakan kereta ayh aku....tahniah utk diri ni....skill drive msh low...hahahha....

actually....aku rase aku ni mcm ilang igtn....aku lupe byk mende....nampaknye dah byk yg telah ditarik dari aku....namun tak sedar lagi neh....ape nak jd....

recently...aku mndpti ramai kwn2 aku tlh berjumpe dgn lelaki idaman nye...alhmdulillah utk mereka....ttbe aku terkenang diri eni.....ble ag ek...aku nak involve dlm bidang ini....aku dah bersedia ke?? huh....berat sungguh...bile tgk dorg sms psgn ke jmpe ke...rase srnok....tp ble aku bygkan diri aku berdating...aku rase disaster...so better tak yah......tp perasaan teringin tu masih ade...rindu saat2 mude belia bercinta...skang....?? Mak tanye kamu ni tak de pakwe ke?? aku dgn konfiden kate tunggu org g korea....hahahah.....seb bek tak kene pelangkung...kah4.....

laki idaman?? ehmmm...aku harap yg sederhana je.....tp ntah la...korea tlh mgubah pdgn aku sehingga kdg2 aku mcm tak berpijak di bumi yg nyata...hahahah...

meh aku rank kan laki idaman ku.....hehhehe....


Lee Donghae oppa......Super Junior


Yunho......DBSK/TVXQ


Wooyoung.....2PM


Jung Yong Hwa......CN Blue


TOP........Big Bang


Jonghyun........SHINee

hahaha.....berangan je la saya....tp senarai akan berubah atau bertambah dari semasa ke semasa...hahahha....tak pela...berangan tu kan free....so tak pe la....

perasaan sbnar tu biar je la disimpan....dan dialihkan fikiran ku kpda mereka2 yg aku minati ni...hahahha....so....skang fokus balik gmah...nanti2 la smbung...... ntah nape tetiba aku ckp pasal ni....ni mesti efek nescafe...telan smpai 2 bungkuih....hahhaha....





No comments: