zwani.com myspace graphic comments

Tuesday, November 30, 2010

setelah 3 bulan lebey menyepi....




hello...hello....(mcm lagu shinee plak)

wow...lame tak menaip di blog sendiri....rase kaget.....

teringt ctah pernah tanye aku pasal blog ni.......tak nak upd8 ke?? aku dgn bangga jwb aku nak lawan dgn blog bell.....tgk sape paling lame tak upd8 blog.....

td aku bkk blog bell...trus blog not found....dang!!!...+_+

so stlh sekian lame....baru aku upd8 blog bffs aku.....msih aktif mereka bercerita....love it...skuang2 aku still upd8 cte dorg....looks semua hepi dgn life msing2... syukur n congrats for them...esp fasha yg sudah menjadi org bekerjaya.....salute ar.......jgn stress2 taw......

aku?? ape jd dgn aku??

ehm.....start cuti ritu....keje aku melingkup kat umah ni....huhuh....pastu jd driver n tukang masak....pergh...hehhee...tang tukang masak tu kecow je lebey....sbnr tukang kacau je....kekekekke.... (>_<)

buhsan la pulak....igt nak keje jup tp parents aku kate tak yah la.....sbb every week aku akn mendrive mereka ke kenduri2 n destinasi sedara or kwn2 mereka di serata semenanjung malaysia....huahahahha....

kalu tak keje....mane aku nak cr duit nak g konsert SUJU.....aduit....nak korek bank pun...akaun aku dan rm5.10 je.....dang!!......mcm mane tu?? fikir2kan la....perlu ke aku pergi.....tp aku tign nak tgk oppa2 suju live.....adui.....

mode: berfikir lagi smbil layan Song Jong Ki dlm Sungkyunkwan Scandal......


No comments: