zwani.com myspace graphic comments

Sunday, December 19, 2010

saje2 nak menulis......



tetibe ingin menulis blog di pagi2 hari....(pagi ke?? ye la dah kul 12.43a.m.)

ehmm......heheheh....ape aku nak cite....byk bende tp tak taw mula dari mane....td aku byk balik sume post aku....then, i would say....im such a bad writer....buat malu chekgu2 aku je....hehehhe

tp tak kisah...bukan ade org bace pun....ibarat blog ni tmpat meluahkan perasaan....hehehhe...tp semenjak 2 menjak ni aku tak reti pulak nak meluah kan perasaan....aku ni ade short-term memory....so cpt lupe....aigooo...mude2 ag dah tua.....(ye sy sdr diri =P)

aduit....td aku kuar dgn one of my cousins......which i really closed to.....kitorg slalu share rahsia n cerita same2.....so td kuar dgn dia n bf dia.....(aku je berseorgn).....

sonok ar tgk dia happy.....tp aku plak yg tak sonok....bukan nak kate aku alim ke ape....(aku pun jahil agama....lemah pggn agama)...cume mate aku tak suke menyaksikannye.....ingin menegur...tp mcm liat mulut aku meluah kan....just aku kuarkan a few words spt jangan....tak baek la mcm tu.....selebihnye aku senyum walu dlm hati aku kurang berkenan....

aku tak nak ckp lebey2...sbb tak kene btg idung sendiri....kalu aku dah kene baru taw.....so, pengajaran utk diri aku yg serba kekurangn ni.....aigoooo.....(igt2....tetibe teringat lagu kalu berpacaran....hahahhah)

esk nak grak g pahang....cousins aku kawen....la ni sume nak kawen.....thn ni 4org cousin aku kawen....3org bersalin....1org gugur....1org bertunang......seronok je dgr kan...except yg gugur...tak pe...maybe ade rezeki ag.....

oleh kerana yg sudah bertunang itu sebaya saya.....jd 1 soalan telah dilemparkan pd diri ni....hah, azie bile lagi??.....aku pun dgn bangge menjawab....tunggu mak carikan... mak aku dah gelak2...rupe2nye mak aku dah menjalankan misi nye....perghhh.....bagus ar mak n ayh...senyap2 jlnkan misi jodoh menjodoh.......panas telinge aku dgr....hari2 kat umah kene usik...maklum pas duk umah sewa ni...dah reti wat keje dapur (credit to ma housemates).......aku pun mls nak layan usikan parents aku tu....aku wat tak reti je....hahahha....

sengaja nak sejukkn telinga n hati ni.....aku pun layan la cite2 korea....then aku dpti kalu bercinta tu si awek tu mestilah ade 2 org lelaki jatuh hati kat dia.....2 org tu minimum...ade yg sampai 3-4 org....tak paham aku.....pas2 dorg pun fight la nak dpt kan awek tu....ade yg passive...ade yg aggresive...ade yg cool.....dlm hati aku....patut la ramai org single cm aku...sbb 2-5 lelaki rebut 1 pompuan.....hahahhaha....takpe2...itu hanye lakonan sahaja....

jeng2....akibat korea la external aku penuh....nak salahkan sape?? salah kan diri sendiri.....500gb penuh cte korea je......aku ni org malaysia ke ape?? kdg2 aku nak gelak pun ade.....so berbekal dgn dompet yg ade 20hengget...aku g beli dvd....nak transfer msk dvd je la....tak kan nak beli external hd agi??(tp ade niat)......hahahhaha....

k la....aku nak share gmbar laki2 yg aku tgh angau.....oh!! oh!! opparul saranghae....*chu


~Mr.Hae~


~Yoo Ah-In ssi~



~Song Joong Ki ssi~

No comments: