zwani.com myspace graphic comments

Thursday, May 12, 2011

bukak mate!!

salam utk dunia....hahahha

wah2, td baru wat satu statement best!!

adakah menandakan sesuatu...oh tidakkkk!! 

aku rase, aku kene bukak mata aku yg kecik ni utk melihat sesuatu yg lebey luas diluar sane...


huhuhuhuhuh................aku rase, aku ni fail lagi dlm meluahkan perasaan....

tak pe cube lagi next tyme.....try harder gmah!!  Y..Y

oh...duit...kalu la aku ley petik je kat pokok tepi umah ayh aku kan bgus.....

k, sekian...post melulu dr sy pg2 ni....tdo!! esk fokus nak selesaikan misi luarbiase...n cube menyusahkan org laen...hahahha...


ready utk bace doa tido....
::bgn pg nnti sy berazam utk jd insan yg lebih baek dr skrg..Ya Allah...help me pliss...amin ya rabbi al amin::

1 comment:

Haney Hamid said...

awaaaakkkk....ape awk merepek nihhhh....ce cte cecte...haha