zwani.com myspace graphic comments

Wednesday, May 11, 2011

childhood memories

hahahha...tajuk cm klasik je kan......

al-maklumla...slpas unofficial jd pengganggur, hidup ku bergelumang dgn kanak2...yg bernama aqeef n afiq...

sape yg tak kenal sure igt dorg ni kembar kan? teeetttttt....salah.....adik beradik je...beza 3thn...

Aqeef
Afiq

hahaha....so ape yg bdk2 suke? ce teka...ce teka.....kalu dpt benda ni, masing2 diam, carik botol susu, tarik bantal duk dpn tv.....apekah itu??

of course la....kartun....!! 24 jam kartun.....tak phm aku.....

so, since abis praktikal..keje aku menonton kartun bersama mereka......

sesi pg sblum aqeef g skool

tom and jerry

sesi tgh hari slps lunch

mickey mouse clubhouse

upin ipin eng. ver

sesi petang selepas penat bergado

dibo the gift dragon

higglytown heroes

pocoyo

sesi mlm lak??

no..kartun...blajo...wat homework! hahaha...pas siap homework, pau aku nak tgk kartun agi....sbb mlm parents dorg lak conquer tv...hahahha

so bkak la utube yg serba ade ni....

lalu, kartun ni jd pilihan...

aduiiiitttt.........benda sejak umo aku 15 thn duk tgk...pasal jg adik aku 3 org tuh...
buhsannn...oh noo....!! nephews aku lak ley layan En. Kacang nih!

tp ape yg wat aku tetibe rindu pas duk browse kat utube adalah....
kartun Hikayat Sang Kancil!!

mmg smart ar kartun nih....fav aku time ade tv pendidikan...
kartun dia mmg berilmiah...n byk peribahasa aku blaja time dolu2..
aku paling suke time monyett aku makan cili byk2...hahahha...tettt...

aku igt kan xdpt tgk dah kartun ni pada zaman technology 3D ni...ade lagi yg sudi share n upload....jutaan terima kasih diucapkan...

so sape2 yg sealiran dgn aku...n berminat nak nonton kartun ilmiah bersame adik2 atau anak buah...meh, aku share link..

Hikayat Sang Kancil dan Monyet


Hikayat Sang Kancil dan Buaya


Hikayat Sang Kancil, Kerbau dan Buaya


tetibe aku pikir, alhamdulillah aku dibesarkan dgn kartun cm gini.....drpd kartun skang yg pengisian dia hanye utk hiburan semata2...tp tula...yg bdk2 suke...tak bg nangis....kang aku pasang astro Oasis je baru taw...hahahah...


















1 comment:

m.a.s.h said...

babe, senyum senyum aku baca entry ni. sangat comeeell! :)