Tuesday, March 12, 2013

Ragam yang meragam

Spoilllll betul.....pagi ni bangun lambat gills....kul 7 pg baru tsedar...selalu kul 7 dah ade atas moto...

dah la ari ni perhimpunan bulanan.....sampai kul 8.25, pintu dah kene block...suruh ikut pintu lain..sabo je la...

so bile dah masuk ke alam pekerjaan ni mmg payah....lewat seminit pun dah dikira....dapat la bos yang mmmmm....terbaekkk...so just prepare myself la...kalu kene tibai time LNPT pun awok redhoo....

mengeluh tak elok....tp ntah la...runsing....bile ramai yg lebih suka ckp belakang drpd ckp depan2....kalu tak suke aku ke ape ke, cube je ckp depan2...bukan aku nak berkungfu ke...paling kurang aku akn jarakkan diri aku sbb taw ade org x suke...aisshhh....

so betul la kata Ustaz Azhar Idrus, keikhlasan adalah rahsia kita dengan Allah....aku sbg manusia hina tak ley nak nilai keikhlasan org....tp at least aku ley rase org tu suka atau tak.... ntah la....aku tgk je la drama kat ofis ni mcm mane....

janji aku buat benda betul....duk diam2 macam tak wujud lagi baguihhh.... **terbaek**

menconteng sambil dgr lagu BM- Locked Out of Heaven (walaupun x suke sgt lagu ni)

No comments: