zwani.com myspace graphic comments

Wednesday, October 23, 2013

mood blogging sudah kembali ~wehuuuu~

bermula dgn blogwalking....tetibe rase nak mengUpdate blog...

berhabuk n bersawang dah blog ni....

menaip bile ade mud je....since aku stop twittering ni blog jd teman pengganti...hahahha...

so....marilah mengekspresikan diri...membebel meluahkan apa yang x dpt diluahkan dgn percakapan.... ::krik3x::

yup...aku mmg x pandai mengekspresikan apa yg aku rase esp tang yg menyedihkan dan memarahkan...hahahha... ::simpan dalam byk::

maybe berblog balik ni dpt ringan kan kepala otak aku daripada pikir masalah atau masa depan...maybe ade yg sudi share n suggest solution ke ape...im open to that...so dun worry....

well....all the best gmah!! gambatte!! haitttt...watcha...

P/s: aku create blog BUKAN utk dikomersialkan....so sila abaikan topik yg agak childish n x relevan & tatabahasa yg berterabur....it just for fun *wink2

No comments: