zwani.com myspace graphic comments

Thursday, October 24, 2013

Misi yang gagal @ kulcats barrio....~kwak2~

Ntah bila misi aku dgn my luvly cuzzie ni nak bjalan....

Misi ape??? jeng..jeng...jeng... it is Jogging la

Honestly, aku rase bdn aku mmg naek secara mendadak....huiissshhh... ::asal stress je bedal makan...asal stress je bedal makan::

Tak taw la naek bpe byk kan sbb aku tak geng dgn weight scale tu....hahaha...fobia aku nak pijak...especially bile bile jarum tu tak reti nak berentiii....oh tidakkkk....so mmg aku tak la kan saje2 nak naek..

Berbalik pada misi jogging td...actually kitorg plan since aidiladha ritu....tp minggu tu lak aku bz...asal balik dah maghrib...pastu cuzzie aku ni pun ade hal kene setel time malam...so tak jadi la...weekend lak tak dpt...sbb aku jd babysitter...  ::mcm2 alasan::

Then, on 21/10 tekad ni petang nak jogging....my cuzzie pun plan nak mai  umah....dgn harapan nak jog kat taman depan ni hah....tp dari kul 5-6 ptg aku tggu x mai2 lagi....adesshhh....tak pelah..ujan pun dah benti...6.30 kalu jog pun ok...

6.15 sampai la beliau ke teratak bersepah aku ni.....tetibe tanye aku....ade makanan x? aku pun kebetulan ada masak macaroni carbonara....so aku pun suh la dia abiskan...

aku pun siap2 nak sarung tracksuit....tetibe

cuzzie:  k.azie, jom g TTDI.....kulcats barrio jommmm
 
aku:  oit, kate nak jogginggg.....
 
cuzzie:  jom la....hari ni je....malam sat g ley jogging naek tangga..

aku?? dang!! tp teringin gak...sbb slalu dia tunjuk IG kulcats tu...ramai retis yg pegi sana....

so aku pun okay...tp naek kete chumel dia la...hahahah...sbb aku malas nak drive...ni sbb aku teringin nak sapu pavlova kat situ....sbb nampak dlm gmbo mmg sdp..

so 6.30 tu trus shoot g TTDI...

sampai sana dlm 7.30 sbb jammed gills kat jalan duta... seb baek ABC so ley la g time maghrib.... ::krik2::

so sampai2...mmg impress la dgn interior dia...

::tak sempat nak tgkap gmbar interior dia dah terganga tgk grafiti dia....::
::salin tampal drpd google...so credit to the owner:: 

 
 
Sebenarnye time cuzzie ajak mkn ni..aku dah kenyang...sbb dah makan marcaroni td...tp sbb tempted dgn pavlova dia aku nak gigihkan la perut ni....pastu cuzzie aku ni order pizza...aku lak gatal order soup of the day dgn gambaran tu soup dia ala2 cm pizza kot...then, cuzzie nak try main dish kulcats...tp aku tak taw nak pilih ape...dia pun rambang mata....so, waiter hensem tu suggest kitorg lamb...sbb portion besar ley share 2-3 org...kambing?? alamak... aku kurrengg la...tp sbb tu fav my cuzzie...so aku pun okaykan je...
 
 
 
 
::cuzzie aku menikmati paperoni pizza::

:: ni la lamb chop yg aku kate...tak igt nama sainstifik dia dlm menu tu::

::our desserts ~pavlova & blueberry triflle::

::oh pavlova..perut ku sedang menanti mu....::

::1 hour later...settle::


so ape yg aku ley comment.....

dessert 
mmg terbaek dari ladang habaq hang.....x nyesal la byr mahal pun...kenyang mata n perut..
::5/5::
 
mushroom soup ::lupe nak capture gmbo::
ape yg aku ley ckp...tekak aku x serasi bersama dgn soup dia...huhuhuh...al-baziruuunnn....tp nak wat cm ne mmg cannot go...sbb ni mmg homemade soup bkn bancuh2 punye...raw punye mushroom taw...
::2/5::
 
paperoni pizza
uishhh...mmg aku suke...sdp sgt bg aku....sbb pan crust dia nipis kan n rangup....cheese dia pun sedap..sos dia pun sedappp.....terbaekk.....cume aku x dpt nak mkn dgn mushroom soup je la...huhuhu
::4/5::

beverages
aku minum ice peach tea n cuzzie order caramel coffee...beverage dia aku mmg pueh ati la...sbb ade byk buah peach dia letak...stgh kedai tu...bg air je...xde buah pun...tp kat sini mmg best la....
::4/5::

lamb chop
mmm...yg ni susah sikit nak comment...sbb aku bkn peminat tegar lamb kan....tp aku ley ckp...portion dia mmg besar..n kambing dia pun well cooked la...just gravy dia je bg aku spoil kan dish ni...sbb mmg kuah blackpaper dia mmg masam sgt2...uishh...maybe sbb nak ilang bau dia kot....tp mmg frustrated gills la...cuzzie pun rase ape yg aku rase even lamb ni fav dia....tp sbb bayar...aku suh abis mkn jugak...aigooo....tabahkan je la tekak ni...maybe x pilih dah kot dish ni...soweeeyyyy
::1/5::
 
pricing
harga dia...standard harga sana la....tp affordable la untuk pergi sebulan sekali....kalu nak lepak hari2...baek aku sendiri bawak kaki masuk masjid or duk umah diam2...
 
 

overall...aku still puas hati la...bley repeat balik...sbb service dia pun ok...waiter dia pun ensem...hahahah...
 
lupe nak g taw...tu mmg tmpt retis hang out....sbb aku nmpak ade Shasha Elite....anak dia ensem sgttt....(tgk la mak dia....mix kott)....Amanda Misbun pun ade dgn family dia...baby dia chumel sgt...aku x la excited sgt pun tgk retis pun...n xde sape pun sibuk2 nak tgkap gmbar ke ape dgn dorg...well, respek la dgn privasi dorg...aku pun xde nawaitu pun nak bergambar...hahahaa...tp cube retis yg aku minat...uishhh jgn ckp la...aku pun berebut agknyee..hahahha... ::krik3x::
 
well...in conclusion, misi jogging kitorg FAILED!!! but misi menambah lemak n menipiskan dompet SUCCEED....so mari la panjat tangga hahahah... ::takde maknenye...aku naek lif je..sbb kenyang sgttt::

No comments: