zwani.com myspace graphic comments

Sunday, November 3, 2013

Aku memang bukan Hana Tajima!

yo!!

hahahahha....lama dah gian nak menaip ni...weee...

just nak share novel blog yg very interesting ::just my type ^_^::
novel dia bertajuk Aku Bukan Hana Tajima!

Love karakter Hana in this novel which potrayed as indipendent, wise, firm, happy go lucky n gila2....n karakter Daim pun not bad....bad guy ala2 cold type....bukan bad guy yg wat keje2 jahat tu oi....ni lebey kpd BOB,,

Bagi aku cerita ni senang nak phm....n cara penyampaian dia pun sgt menarik dan tertarikkkk...mmg gelak n senyum sengih je bace nye pun...

Aku suka novel ni sbb aku tertunggu2 apa yg terjadi in every chapter....aku nak taw sape adik Daim tu.... n ape cite dgn Akid....adekah sume related dgn Hana....oiii.....tp until chapter 42 aku x dpt lg jwpn....sbb Cik Penulis dia, Rosebud x hupdate agiii....

Nak bersinopsis pun x dpt sbb novel ni pun x abis agi kan...so bg aku sape yg layan cite korea tu boleh la masuk dgn novel ni...

I hope Cik Penulis boleh bukukan novel ni...InsyaAllah aku beli kalu kat blog x update2 agiii....hahahhaha

Overall, teruskan penulisan anda yg menarik tu cik penulis...i love itttt!




No comments: