zwani.com myspace graphic comments

Thursday, July 9, 2009

bff-rika ixora........

dearest wanie...............

aku bace blog ko td... aku terus meleleh...

nurul syazwani binti sohahuddin....

Part 1
itu la gegirl yg paling menonjol mse aku pt1..... mule aku agk pdg senget gak bdk ni... sbb dia terlampau peramah dan extreme (hypeactive)... tp lama2 aku knal dia.... len lak jd nye... aku kenal dia sbb dia rumate chak... n aku selalu leypak kat bilik dia n chak... tp dia selalu tak de kat bilik coz dia slalu leypak kat bilik ma.... heheh.... tp yg wat aku makin rapat dgn dia sbb aku slalu sakat dia... fyi, dia ni obses sgt dgn dr. faiz...

aku igt lagi time kelas...aku ckp dr. faiz dah tunang n ade cincin kat jr dia.... dia trus lari balik bilik dia semata2 nak cek betul ke tidak..hehehhe...jht tul aku... haha..(maaf wanie)

Part 2
time ni la saat paling perit utk gegirl aku ni.... dia pressure sgt.... fyi, aku, chak, nuris, wanie kene pindah duk cempaka 2 which is sume senior kat situ... n as result kitorg mmg rumate dgn senior la.... bak kate dia mmg smart ar.. hahahah....

sume kerana benda haram menybbKn gegirl aku ni kene pindah bilik ke angsana... menyumpah pun ade kat rumate gegirl aku tu... isk.... smpai histeria kot gegirl aku ni..... tp pengalaman kot.. pastu sume senior kat situ boikot bdk part 2 which is aku n chak la..sbb kitorg yg rapat dgn wanie.... heheh.. tp aku dpt gak survive....

Part 3
saat ni gegirl kembali cempaka 2... welcome back.. tp kali ni bersama paan, ma, n chak... bilik dorg dpn bilik aku kot.... haha.... kire hari2 aku menapak kat bilik dia cari makann... tp gegirl aku ni face sum probz wif her rumate which is i also involved in...hahaha... sian dia.... tp ko tak marah aku kan? sbb aku amek grup member ko for bbm? sowey dear..... aku pun tak taw...... i thought they alredi told u.....

tp the interesting happen kat dia... dia jd biro makann for iftar ramadhan... aku as anak buah dia tak tlg sgt pun...sian dia.... fyi, kaki dia sakit kot bcoz jatuh longkang...opppzzz....sian dia... tak dpt berjalan.... aku igt lagi... smpai dia tak ley bangun n bengkak btl kaki dia..... tp during the event dia mcm tak sakit pun... tp lagi bersemgt... tu antara sifat gegirl aku yg paling aku respek....

Part 4
masih lgi di cempaka... tp berlainan bilik...hahah... rumate pun berlainan.... kali ni dia, ma, syira n wani kecik.... while how bout her x-rum8?? jeng2....
aku rasa ukhuwwah aku dgn gegirl makin rapat..... maybe becoz she alwayz make me laugh n acknowledge my presence....... i really appreciate it.... luv u so much beb...

tp the sad part... aku really2 terpisah dgn dia for every classes...aku tak de lgsg kelas yg sama dgn dia.....n i think the thoughest part 4 her bcoz she was responsible to be PP (pengarah project) for 4D event.... she really2 work under pressure...... sian dia... tp akhirnye dia berjaya gak... n dpt new frens xpecially junior pt1....

n aku rasa tu la 1st time dia rase hepi coz dpt huha dgn dak pt1 n dpt xplore perak selain ipoh... aku tak igt dah name2 junior tu.... tp at the same time she face sum probz wif her feelings n rumate..... dan dia kurus kot time ni...hahaha.....

Part 5
babak sedey byk terjadi kat Pt5 ni.... tp kalu cite sume tak best ar kan..hahahahah
tp aku taw gegirl aku kuat to face it..... aku rase dia pun dah pulih sepenuh nye.... alhamdulillah...

tp dia makin susah hati kat sini... nak cite pun tak dpt la sbb p&co kot..hehehe..... aku igt lagi dia slalu hang out wif seniors... spe? jeng3... abg2 kesygn dia la.... itu yg wat dia makin smgt nak blaja.... aku pun seronok..hehehe... dia ni peramah sgt2 smpai lect sume kenal wanie aka along...

aku notice sumting bout her time ni, b4 dia g bilik air or tandas sure singgah bilikaku walu bilik air jauh dr bilik aku.... n kat pt5 gak, 1st time aku overnite dgn dia... g karok sme2..ahhahahah.... luv that.... aku gak dpt merasa wanie drive dibwh jgaan dila...hahahhah...

Part 6
Practical time....tp still keep in touch... dia la insan yg sering update kat aku segala in4 ttg uitm n practical.... hahahah.... thankz dear.....

aku dpt jmpe gegirl aku ni time presentation je..... seb baek dia turun awal..... dia nmpak smakin anggun dan chantekk....hahahahha... tomey... tu last aku jmpe dia... mish her so much.....

for wanie aka gegirl aku ni.....
i wish u all da best for ur degreee..... n i really2 miss u... aku btl2 rase kehilangan ko kat p.alam ni.... aku masih rase sunyi.... aku rindu perangai2 gle2 ko... aku rindu suare ko... aku rindu cerita2 ko.... aku rindu nyanyian ko.... aku rindu lawak2 ko..... 1437.....best frenz forever.... i hope aku dpt jmpe ko....aku takut aku tak sempat jmpe ko.... (^,^)

i dedicate diz song for u....

aizat-pergi....

Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia

1 comment:

Nurul Dean said...

For your information,inilah blog post ko yang paling aku baca and baca. Aku rasa sampai tua aku baca mende yang sama...Tiap kali baca,aku mesti rindu ko. Aku rindu saat2 Diploma dlu...Degree aku tak best langsung...! Apa yang terbaik, Diploma aku bersama teman-teman tersayang...

Wani.