zwani.com myspace graphic comments

Thursday, July 9, 2009

Puncak Alam??

hahahha..... hari ni dah kire 5 hari aku kat puncak alam.....

uitm kampus puncak alam....pergh...nama mcm sofistikated kot.... puncak kata kan... hahahha... tp kalah.. uitm lama aku tu kot lg bgs... sehulu2 seri iskandar tu ade gak la pembangunan yg menyenangkan hati.... tp tak dinafikan puncak alam ni cantik... penuh dgn udara segar dan pemandangan yg natural...back to basic..hahaha....

5 things yg aku ske pasal UiTM Puncak Alam
-kolej (chantek n bilik air pun dkat. pling ptg ade lif..hahah)
-ade kawan2 terchenta
-ade dewan kuliah (aku slalu tingin nak masuk dK... akhirnye..)
-environment (menyegarkan....tp..jeng3)
-fakulti (tinggi kot..15 tingkat...chantek tp gayat)

7 things yg aku masih perlu menyesuaikan diri dgn UiTM Puncak Alam
-line hp (mak ayh aku ssh btl nak kol aku.....sdgkan hp aku on sentiasa)
-makanan (kene beratur pjg sehingga menyekat selera aku)
-tangga (smpai tgkat 5 sure aku dah semput)
-group/kelas (terpisah dgn dla n ecah..seb bek ade ida tomey)
-takde transport nak kuar dari puncak ini..hahaha...
-mesin basuh jauh la.....
-tak ley nak balik stp minggu

Aku pun dah msuk kelas.... menakutkan la jgk walau byk dak seri iskandar kat kelas aku tp aku still hve to survive n try to get along wif them.... agi pun kali ni kelas bercampur dgn guys... quite awkward gak sbb b4 diz aku kelas dgn gurlz only..but then bercampur kot time degree ni... adoi..tak reti kot walupun majority boys kat situ aku kenal... hahaha...tp dorg tak kenal aku pun...

lecturers? okay... but ade hampir sume strict kot... maklumla degree bkn diploma. lagi pun om kali ni kat main branch... dekan pun ade... dlu yg paling tinggi pun ketua koordinator program.... hahah... tak ley nak wat perangai sgt la... kene behave takut kene tindakan tatatertib... atoi....

how bout the course? customer service... kalu dgr mcm pelik kan? tp kenapa aku pilih course ni..haha..maybe aku dgr ramai dpt dekan kot... nak merasa gak dpt dekan..ha5... tp jujur teringin nak amik health administration....sbb ade calculation...best kot... tp tak pe la... try to do my best... adoi..aku ni dgr course ni ade credit hour smpai 5 kot..serraaammmmm..........

wish me all da best k.... hopefully sume berjalan dgn lancar kat sini...aminnn.... ;D

No comments: