zwani.com myspace graphic comments

Thursday, July 23, 2009

Cite2...pelajaran??

hai......

hari ni aku tak de kelas..... khamis..jumaat takde kelas... tp nape aku tak balik perak ek? jeng2....

aku sbnarnye ade mission nak abiskan assignment yg bertimbun2.... article rev, business profile, customer complaint...pergh banyak2....

pagi td aku lepak kat PSB... makan roti canai... sambil tu sembang2 ttg kos aku sdg blaja skang.... ke mana arah tuju?? adakah aku salah amek kos?? kos ape seswai dgn aku sbnarnya?? but when i think back...timbang2 balik... terima je la... just try bertahan n survive... mayb ade hikmah nye....

cume ble org tanye nanti nak keje, jd ape?? aku tak de jwpn utk itu... dah kabur dah..... nape ek?? time dip dlu pun mcm tu.... ade kah aku insan yg tiada cite2??

~Ya Allah, permudahkan segala yg sukar bagi ku... kerana memudahkan perkara yg sukar ada mudah bg MU......aminnn~

No comments: