zwani.com myspace graphic comments

Sunday, August 2, 2009

me and pathetic life???

aku masih berjaga.... masih blur....

dah kire hampir sbln kot aku kat uitm ni namum masih blur... nape?

aku tak cukup fokus?

aku tak berusaha?

aku malas?

aku takut pd perubahan?

masa tak cukup?

alasan.... senang je nak bg alasan tp... masalah yg aku harus diselesaikan.....

senang cite....aku ni tak bersedia lagi utk menjadi pelajar degree.... otak aku masih otak diploma.... it takes time for me for make any changes.....

dikala pagi yg dingin... aku perlu menyettelkan article review yg aku stuck.. tak taw nak wat cmne?? i dont hve any idea lor.... byk lgi assgment... so pathetic... nape ??

tolong2.. aku rase mcm nak quit je pun ade... tp give up is not the answer.... huhu

kuat kan semangat dan iltizam... perbetulkan niat diri ini.....

huhuhuhuhu...... ade 2thn lgi.... lalui dgn jayanye.....harapan ku......


No comments: