zwani.com myspace graphic comments

Thursday, August 6, 2009

weekend yg berfaedah??

hahaha...... semalam tdo 1jam 56 minit je....

punya tabah la mata aku menahan g kelas pagi td.... 4jm kot... walau mata aku ni dah kuyu tp tahan tu... last2 tersungkur gak time kelas en.hafiz... hahah... walupun 5 minit tp rase nye...huiyooo....

aku agk frustrated gak la.... aku nye report smlm mcm tak ikut piawaian...tu la akibat last menet work.... so, frens...jgn ikut jejak langkah ku ni...hahahha

weekend ni tak dapat nak kuar berpoya2 sbb ade modul 3P... aku igt dah degree takde bende2 tu.... time diploma dah 6 kali aku pg kot.... ni kene tambah lagi... adui...UiTM kenape nak membazir duit wat modul ni..... students pun kebykn terpaksa dari rela..(*termasuk la aku ).. hahah....tp cube berpikiran positif...byk gak kebaikan modul n LDK ni.... menyiapkan diri kte ke next sem..hahah....

No comments: