zwani.com myspace graphic comments

Sunday, August 2, 2009

peringatan utk aku!

skrg job part time aku jd org tgh......

aduyai.... love?? it is complicated....

ape yg aku bley ckp if u really luv her, pliz accept her as herself....do not ask her to change to be sum1 else...... kelemahan dia bukan utk di perkecilkan dan kelebihan dia bukan utk dibanggakan....

both of u shuld understand each other n try not to miliki dia.... berikan kebebasan.... blum kawen lagi kot... masing2 patut ade life.....

tipu?? aku tak nafikan berdosa kalu kite menipu..... but ape nak buat.... rite noe it bcomes a habit for us....(termasuk la aku skali) tp kalu kes curang-tak dimaafkan..... so, biar Allah yg nilai kan mengenai penipuan ini...... *harap aku berubah la...*

jaga hati?? susah ble sentuh bab ni...niat nak jaga hati tp sering di salah ertikan..... wahai insan sekalian.....pahami la semua manusia ni unik...tak semua yg sma.... so jga la hati anda dahulu.... jgn biar kan luka di hati anda melarat.... hanye utk jga hati org.... hanye diri anda sendiri yg kenal sape anda sbnrnye....

cinta? syg? suke? minat? aku paling lemah bab ni... for couple... tak kisah la anda cinta, syg, suke or minat kat psgn anda... tp jga la batasan jgk.... esp for gurls.... *peringatan utk aku jgk*.... serahkan hanye pada yg berhak shja......

putus? ayt ni fav for couple yg sdg ade prob...... ish2.... aku tak sggp kot tgk member2 aku mengalami situasi ini.... tp selalu gurls efek dia lebey sikit... jgn terjun sudey....

the solution is..... kenal la diri anda sbnarnye dahulu sblum anda bersedia memberi komitmen kpada sesuatu perhubungan....kalu anda tak kenal diri anda sendiri mcm mane la anda nak faham pasangn anda itu..... tp kepercayaan, kesetiaan & keikhlasan tdk dinafikan penting...

so for insan yg sdg mencari cinta out there.... pasti akan anda ready dlu...baru nak ke alam percintaan yg byk dugaan ini...dan bukan nye kerana desperate okay......

*actually, aku geramm dgn masalah kawan2 aku ni*
~hope they will find the best solution~


No comments: