zwani.com myspace graphic comments

Wednesday, August 5, 2009

semangat utk akak tersayang

masih lagi mata aku ni bertahan dikala pukul 2.08 pg....

k.... smlm aku dpt bad new dr kak N.....

she miscarriage.... Ya Allah gugur jantung aku jup.... nak nangis pun ade... tp aku tahan sbb dpn kwn2 kan.... Aku tak pernah jgka ni terjadi.... Sian Kak N... lgpun ni 1st baby dia... dgr cerita baby twin... dugaan hebat utk kak N dan suami.... mungkin ade hikmah disebaliknya.. Mungkin Allah merencanakan sesuatu yg lebey baek utk kak N sekeluarga utk masa akan dtg....

Well for my beloved akak.... t8 care n rest secukupnye.... i noe u r a strong woman n will be a better mum...but thiz time mayb not ur rezeki....

Gmah doakan kak N akan dpt baby next year.... hehe.... insyaAllah... amin...



No comments: