zwani.com myspace graphic comments

Saturday, August 8, 2009

perjalanan ke KL......

hahha.... aku nak cte psl cte semalam jup.... Xcited siot..

7/8/09

aku bgn pg terus aku layan fb dulu...... hahah... dlm kul 9, dila ajk p low yat... hati aku mcm berbelah bagi nak pg.... sbb group project tak siap agi nak p interview.....adoiyai..... nak jd cte, smpai hane dtg...semua dah siap...aku masih tak taw nak follow ke tak.... pastu ida pun mcm meyakinkan aku...so aku pun mengfollow deme p low yat.....

bus 10.30pg dah terlepas (semua sbb aku...sori korg)..... so tak pe la... makan2 dlu kat PSB... kot lepak2, ade bus kul 1.30 ke.... nak jd cite, mase tgh smbg tetiba aku nmpk bus mcm nak gerak dah...kitorg pun pe ar.. berbekalkan training naek 215 ank tangga kitorg pun lari la....hahahha....
sempat pun naek bus....

kitorg pun naek la dgn muke suci dan bersih.... pastu agk hairan la jgk nape budak SK cronquer bus tu kan?? pelik2....... pastu ade geng dorg kire2 org..aku dah pelik tp wat bodo je la... aku pun tdo je spjg perjalanan... sedar2 je smpai uitm s.alam sudah...aku pelik n hairan...rupe2nye kitorg salah nek bus...kitorg tumpang bdk SK g kelas swimming...hahahh.... so free je la... time kasih dak2 SK... luv u all....

pastu dr uitm s.alam amek bus rapid kl..hahah jom pg ke kl sentral.... jom2..aku ni bodoh2 je ikut hane n dila...kalu dia culik aku..aku pun redha je la..hahah. tu la 1st time aku nek rapid kl...cm ape je.... hahah.... asek terkejut je akibat tidak stabil.... seb bek hane, dila, ecah n ida ade.... dpt aku paut deme...

so pendek kan cite, kul 3 smpai kat monorail so..lets go ke jln imbi...tibe2... kitorg terlupe bw mask... aduyai.... tmpat awm kot...dlm ati redha je la...mintak jauh dr virus bhya itu... akhirnye dlm 3.20 smpai la kami ke low yat... pergh..nafsu nak beli mcm2...tp ku tahan..maklum la duet takde... beli...
  • earphone=rm15
  • pendrive=rm33
dlm tak de duet tu...tp tak pe la... bkn sng nak p sane pun..barang pun bley tahan murah.....

pas puas kat low yat...gerak p times square lak.... sne lagi rambang mate...owh tidakkk..... ape yg aku beli?? rahsia...hahahah..... dok sonok layan feel kat times square gerak g sentral... alamak.. 7.30..aduyai mcm mane nak balik p.alam??

haha..dgn budi baek ibu dila yg sggp meminjam kan kete kenarinye kitorg balik ke p.alam...hahha...tp sempt p domino dlu...sengal kami ber5....hahah...
balik dgn kaki lenguh je...mkn smpai tak ingt dunia...cover utk tgh hari, petang, malam n supper...hahha....kenyang alhamdulillah...tdo pun tak igt dunia...hahahahhahahah......best2.....

No comments: