zwani.com myspace graphic comments

Friday, October 16, 2009

minggu ini......

skang aku berada di foodcourt rafflesia....huhuhu...sambil tunggu bju dibasuhi...smbil tmn kwn aku date...hahaha...sambil update blog (rembat laptop ecah)...multitasking tul aku ni kan...hahahha...

this week such a pathetic week...meletihkan...merimaskan...merungsingkan...memeningkan....

k la...aku cte since dr hari isnin 12.10

isnin tu suppose grup aku kene present leadership tp laptop en. Is rosak....so kami telah diselamatkan oleh keadaan...hahahah....then, aku mcm blur2..sbb byk assgmnt tak siap agi...
tp en. Is sgt bijak...tdk dpt tgk kami present dia suh kitorg wat report lak...mmg smart la...bertambah....

selasa....13.10

jeng3...debaran minggu lepas bersambung...presentation CRM...pergh...lecturer mmg best dah mcm pgkritik AF....tp ade je jd..time nak present tu laptop lak mcm problem (laptop classmate aku).....grup pertama kene agk teruk gak...bertambah cuak lak aku...then, tibe la giliran kami...Little Cuppy....alhamdulillah...puan bg feedback yg positif...tak sia2 idea kitorg...juz jumble up and tak explain details lagi....

rabu....14.10

test oh test....test leadership muncul gak...dah ar aku tak bace sgt....ade ke patut aku, ida n dila p melawat Mc D kat meru tu...sdg kan kwn len struggle kot study...hidayah blum sampai....huhuhuh..... so pg tu test pun bermula...jeng3...kuar la soklan yg aku tak study langsung...spt bese hrp lulus je la....pastu ptg lak...ade present CSP...tgk kwn2 aku present..best btl...rase mcm mengeratkah ukhuwah...dgn budak aku tak sembang pun dah start sembang...cume nak get long tu tak dpt la...tak reti....ade spe2 nak ajr kan?

cte paling gmpak...kelas sampai kol 7 kut...ade kelas ganti MCK lak...letih2...dah nak wat report retention...bertambah tension aku...tak suke2...

khamis.....15.10

uish... selamat lagi...retention report ditunda submission date...next week... tp yg tak selamat...kelas2 yg dicancel kan pg tu telah digantikan dgn seminar...mmg smart ar...aku dah la berjaga wat slide CSP mmg jwb bgn lambat la...trus dpt mesej member kate puan naek angin kate byk gurls class aku tak dtg... aduyai....sedey tul... so aku mengorban kan la diri ni...dah p gak seminar tu..hahah...enjoy gak ar....best gak speakperson...

tp yg tak best dpt mesej naquib kate trip p ulu yam cancel...adui...tak best nye...mmg tak best...rase kelas aku tak sepakat langsung...mcm mane En Is kate kelas aku spakat. byk la spakat nye...bgs agi kut kelas c....lantak la...

jumaat...16.10

test MCK lak...mlm td aku blaja last menet lak... adui...tak patut2...mmg cemerlang result aku...
ari ni...aku enjoy sbb ptg td aku dah present CSP...hahah...best2...aku ske tgk grup eah...comey...sume kaler kuning...bersepakat...wan lik lau lak dh mcm ade 3 bini..kah3..... grup aku?? ntah la...so-so je kot...tp alhamdulillah aku dpt jwb soklan dorg...hehehehe.... best dpt usik kwn2 aku....tp aku quite tension when my bffs said aku kuat merajuk...aku diam tak bermakna aku merajuk kan??? aku diam sbb aku mls nak argue tu je..bkn merajuk...then...suke ati korg la...huhuhu....

esk?

kite tgk dan lihat la...huhhu......aku cdg nak jln2...berdikari....

No comments: