Tuesday, March 16, 2010

ehm....ceritanya....

hehehe....

korean fever melanda diri ini....heheheheh...mule2 aku layan SuJu je....pastu diperkenalkan Girls Generation, Wonder girls, 2NE1, BEG, Kara......tak cukup itu demam...Big Bang, Shinee, Ft Island, 2PM, 2AM, DBSK......hehehe....seronok lak layan k-pop...namun walau ape terjd...SUPER JUNIOR ttp dihati...



hahaha...abaikan mereka buat seketika...

asal aku rase tetibe tak sdp ati...huhuhu....sem ni perasaan ni sering melanda diri ni...ape petunjuk yg Allah nak beri pada diri ini.....namun aku masih bersyukur, walau aku dah tercium bumi beberapa kali namun Allah masih peluang kepada aku utk menebus kejahilan aku....
syukur Alhamdulillah...

buat rakan ku tersyg...Nur Aisyah binti Megat Wazir....diri ini memohon maaf kerana telah menyusahkan anda dan menyakitkan anda....sy bersalah...huhu....maaf sgt2....buat Nur Syahida binti Ridzuan..jgn risau...InsyaAllah sume akan ok...heheh..*wink....

cume aku masih berahsia dgn org tua ku....riso nak wat dorg riso....tak pe la....pengajaran utk aku....tak pela...proses mematangkan diri...sakit didunia ibarat membuang dosa....namun kalu tak sedar gak tak taw la.....

Aku redha dgn ketentuan Allah....andai aku pergi esk lusa...aku harap aku pergi dgn menjadi org yg beriman....aku tahu aku ni bukan hamba yg mulia...namun aku cube menjadi yg terbaik...aku harap sume org yg aku syg akan bahagia.....aku harap mereka halalkan segala hutang2 aku.....aku harap sume akan menjadi lebih baek bile aku sudah tiada...............................

p/s: tahniah kak N....imysm.....hope u and ur baby will be fine....aminn...

2 comments:

cik ciku said...

erm... skit2 pun ingt gak kt suju die.. ish3.. ;p

aLwayz M.I.N.E said...

ala...mcm ko tu tak...heheh