Tuesday, March 2, 2010

malas aku!!


huahahahaha.....minggu malas sudey menjelma....btl pemalas aku ni.....g kelas pun mata tpejam...mane ilmu nak lekat...

ntah la...recently, aku dh jd malas sgt2...malas nak tgo org...malas nak fikir perasaan org....malas nak bersembang....ntahla....so diam adalah lebih bgs....

aku tak paham nape org slalu slh paham dgn ape yg kite wat....nyampah lak aku....

td aku tgh lunch....member aku ni pun becerita dgn bangganye...

member: gmah, td ade org tanye ko dgn ecah mane

aku: ko ckp ape?

member: aku ckp la yg ko merempit

aku: -no xpression-

member: pastu dorg tanye aku tak merempit skli ke? aku ckp la aku ni bdk baek tak merempit....


so kesimpulan nye aku nak ckp....helo...aku bwk moto tu...bukan merempit...ko paham tak merempit tu ape? so sume org yg bwk moto g kelas tu merempit la....aku tak phm nape nak gne istilah merempit tu...aku bkn berlumbe moto pun kat puncak alam ni....ntah ar....kalu sekali tak pe...ni aku dgr dr bff aku dah 2-3 kali dia ckp benda tu kat classmate aku....smart ar...bek nye...

aku mcm tpikir...salah ke aku bw moto...lg pun moto tu la yg byk berbakti...mgkin bkn pada dia...tp consider la mcm ko tak penah nek plak moto tu...moto tu la yg tlg ko bli mcD bagai...n 1 mre thing, tlg la hormat perasaan org laen...aku ni tak kaco pun ko...so pliz jgn la wat aku mendidih...aku dah malas dah nak bergaduh....titik nokhtah tamat......

No comments: