zwani.com myspace graphic comments

Saturday, January 22, 2011

ape kehai nye yonggg........???

hahahha....hihihihiih....huhuhuhuuh....

nampaknye kegilaan aku sudah bermula.....aduit...start dah wat research....tp aku blank...apesal?? aku pun tak taw....awok redho jela......

asal aku nawaitu nak wat research....tgn ni kerap wat keje laen.....bce gosip hiburan la....download MV la....transfer file la....gilak aku....isnin dah kene email kat puan.....tak de hati nak wat agi......

aku plan hari ni bley siap.....tp dari kul 11 pg td aku ngadap laptop...tp len aku tekan......last2 pendrive aku ilang...cari punye cari mcm org gle....rupe2nye kat dlm tongsampah......seb bek tak ikat lagi plastik...smpat la slmtkan....tp bau nye perghhhh.....nak basuh jhnm pulak...aku pun sapula sanitizer...maka terhapuslah 99% germs n bacteria....dari zohor smpai ke asar...aku beguling2 je dpn laptop....tak idea nak mule dari mane....last abg aku ajk kuar makan.....ape lagi....rembat....bkn senang org nak blanja....

so, pas asar begerak la ke bangsar....makan grilled mushroom chicken....perghh....sdp pulok.....ye la..dkt 1 jam tunggu baru dpt mkn......pastu gerak g pasar malam......aku pun beli kopok lekor n epal....dgn niat pasni nak diet la.....mkn buah je....(bley ke??)...

selepas menyegarkan diri...kembali duduk dihadapan laptop...dgn smgt utk menyiapkan research....tp blog neh yg aku bukak.....tak paham aku..... ????????

tolongggg......ade sape nak kije?? wat kan assgment sy mahu??? T_T

No comments: