zwani.com myspace graphic comments

Saturday, January 29, 2011

wah2....tolongla....

ngantukkkkk...............tp gatal nak online gak.....
hahahhahah......

hajat nak hias belog ini....akhir tercapai jua.....hehhehe.....terigt time ade friendster dlu.....create layout sendiri la....seronok la pulak.....

skang ni...blog sgt pames.......motif?? smpai awek pemain bola sepak pun bley msk paper.....respect ar.....

hahha....blog sy?? hanya untuk diri sy......bkn utk tujuan komersial......lantak la takde org lalu or bace.....sbb kat sini medium utk aku membebel....meluah kan ketidak puasn hati.......n utk mengarut ble aku ngantuk...(mcm skang) hahahha......

this week aku telah menjadi seseorg yg sgt emo....hahahha....sedey gilak.....aku text one of my bffs dgn tujuan nak story kat dia....tp akhirnya, aku blur utk mengekspresi kan perasaan aku neh......so aku bertindak utk berdiam je la....aku nak cite masalah aku....tp aku tak gheti.....dulu time kolej, ade 3bffs yg jd tmpt aku luahkan perasaan.....smpai bernanah la tinge dorg dgr aku membebel.....tp bile dah lone ranger ni....tak taw nak cite kat sape.....aduitttt......................

tp aku tak nak jd kudung nikmat or hikmat........aku ttp bersyukur n redha ats segala yg terjadi kat diri ini.....mgkin ade sumting aku bley see n learn......bile aku igt balik....time kolej dlu, kalu aku tak puas hati or marah....sure aku ckp...."dalam dunia ni mana ada yang adil......"...kalu org salah tafsir ayt aku mesti igt aku ni tak gheti nak bersyukur kan.....

aku rase logik nye ayt aku disini.....di dunia yg penuh dgn manusia ni mana yg adil....mesti ade kezaliman n penindasan.....baik tersurat or tersirat......walupun Allah telah mensyariatkan hukum hakam....namun msh ade yg menidakkan nye......so....di mana keadilan di dunia manusia ni??? akal manusia terbatas....jd keadilan adalah subjektif bg sesetgh org....jd bg aku Yang Maha Adil hanyalah Allah SWT......jd..duniawi ini hanya la pementasan...yg akan mengadilinya adalah Allah.....yg melakonkan adalah kita manusia.....ganjaran nya ada pahala dan dosa......yg dijanjikan syurga neraka.....so cik nur aziemah....pilihlah dgn bijak.....itu sume pendapat peribadi dari org kurang ilmu drpd sy......maaf.....

No comments: