zwani.com myspace graphic comments

Monday, January 17, 2011

tetibe je.....

ehmm....tetibe rase nak menulis.....

aku rase kadang2 bgs gak kalu aku ni ade mind reader power.....tp tak chill la pulak...kang tak pasai2 sentap pulok.....ntah la...aku pikir...sonok jd bdk kecik ni....org syg...org tak marah......ye la sejuk ati tgk baby..bdk kecik......dah besar ni....rase buhsan.....

praktikal ni....aku tak taw nak gambarkan perasaan aku.....adakalanye aku hepi sgt22....*especially bile ade kerja*.....tp kdg2 aku rasa buhsan, marah n sedih......aku rase aku ni bodoh pun ade.....aku ni akan rase awkward kalu generation gap tu besar sgt.....ye la, salah aku gak....aku ni gile2....deme sume jenis yg serius...bape kerat je yg ley bawak gurau.....aigooo....aigooo...

suatu hari nanti aku nak tubuh syarikat....yg mane sume amek student praktikal je.....n bg keje yg spatutnya kat dorg....ley tak?? cakap byk pun tak ley...tak sampai sebulan.....sabar je la....doa dlm hati agar semuanya dipermudah kan amin......

~awk kite rindu awk.....rindu nak bergurau dgn awk......sy nak contact awk tp sy segan.....tak pela sy simpan rindu sy kat dlm ati je la.......T_T~

No comments: