zwani.com myspace graphic comments

Thursday, July 18, 2013

okay...mereka sgt chumel...

well, just want to recommend sumting dat nice to watch:

....taddddaaaa........



K-drama yg bertajuk Gu Family Book atau Book of the House of Gu....

sbnrnye dah habis tgk dah before Ramadhan....amek mase dlm 4 hari utk habiskan 24episod....*whatt??*  selalu aku akn amek mase paling sekejap utk tgk cite korea 7 hari...tp yg ni 4 hari je kottt...maknenye ape?? best la...aku sukeeeeee...

Jalan cite yg menarik...membuat aku sentiasa nak tahu next episod same yg akan mati...sape yg kene tangkap.....bukan cite cinta yg tipikal...dan mcm mane dorg survive utk tegak kebenaran..sbb org jht dlm cite ni mmg sgt jht..aku pun rase nak bunuh je dia...ish2....ape yg penting ade mesej yg baek utk disampaikan...

Well sape yg suke cite pasal gumiho, InsyaAllah la ley adapt cite ni...cume yg uniknye gumiho nye lelaki...jeng2...divine creature katenyee...

kalu korg nak bce sinopsis dia boleh bace disini....cume kalu nak tgk streaming mmg susah la sbb dah kene mark dgn DMCA...tp aku ade cara tersendiri..hahah...

Suzy n Lee Seunggi mmg ade kimia....walaupun dua2 ni penyanyi duk joget2 ats stage....tp blakon dorg pun jd gak....berbakat la tu....suke watak Suzy sbg perempuan yg mahir martial art dan berpakaian mcm lelaki nmpak mcm wow...still chantek...*org nye mmg chantek pun*....

overall, berbaloi la cite ni kalu follow sampai abis...tp sile tgk dgn minda yg terbuka...sbb mmg la x logik kan pasal gumiho ni.... *tgk cite ni wat aku rindu twilight.....huhuh*

 pergh..kalu la ni aku... ::daydreaming::

bergabung untuk menyelamatkan nyawa...tp last2 dorg......*

selamat menonton


No comments: