zwani.com myspace graphic comments

Friday, July 19, 2013

payung hujan ke emas??

First of all.....Assalamualaikum wbt n salam Ramadhan

Wah...hari ni mmg gempak la jgk....

first pasal keje....keje tersangkut sbb pihak lain x bg feedback....adui susah sgt ke nak bg feedback pun, aku bkn mintak bertulis bagai...tipon ke email je...x phm..last2 paper aku tersangkuttt.....so x mencapai target keje aku....huhuhuhu

second, pasal poligami....woooshhh....isu sensitif lg sesentap....malas nak sebut sape..tp aku rase sume taw sape yg telah melangsungkan setiap perkahwinannya di luar negara...(kau ade?) hahaha

agk sebak gak la bace nukilan yg dikatakan di karang oleh isteri pertama sebut (tp sebenarnya org laen yg wat)....well, aku bukan seorang isteri....tp as a woman, faham la perasaan dia...tmbhn lg kisah ni sgt sensasi di media2 sosial, elektronik, paper sume.....i think we should stop talk about it....let them rest n move on....mgkin ada disebaliknya yg kita x tahu....hal mcm ni, sapa la kita utk bersuara n menyalahkan org....

but still wish all the best for the first wife....even, redha x redha....dia still boleh tersenyum dan bpegangan tgn dgn suami yg dikatakan tidak setia itu....semoga Allah memberi kekuatan kepada mu, sepjg kes ni even in this Ramadhan, his first wife tak melatah langsung n x sibuk la nak duk kat lamelight utk dptkan simpati sesiapa....nak masuk tv ke paper utk wat statement ke ape....so i think, she has done the wisest decision to keep everything  shut.....hal n aib keluarga simpan sendiri la...

semoga semua ni jd pengajaran utk kita.....





::InsyaAllah::

No comments: