Tuesday, February 2, 2010

luahan tak berasas....

aku tak paham la manusia ni....( kdg2 pun aku tak phm diri aku ni)

why makes things more complicated.....ble kte ckp sikit tarik muke...bile bergurau terasa hati....sdgkn bile dia buat kat kite, kite siap bley gelak2 although benda tu kdg2 menyakitkan hati....ble org nasihat igt org marah...tak paham aku...

kate kental....kuat....tp hakikat nye ttp ade kelemahan....so pikir la sendiri...sendiri mau igt la (peringatan utk diri aku!!)...aku ckp byk2 kan kate aku membebel...tp ntah la...sumtimes aku tpikir, aku ni teruk sgt ke...so wateva...sem ni dah ckp pathetic utk aku...letey...i need sum rests with my beloved parents n adik2...only them can make me comfort....rindu glerr kat dorg...bile ade kat dpn kdg2 kite tak kisah...bile dah jauh ni baru rindu....

tetibe aku bau french fries....huhuh....lapo2...article review nape ko ssh sgt nak fikir...adui!!...

No comments: