zwani.com myspace graphic comments

Tuesday, February 2, 2010

mungkin ade hikmah nye........




smlm housem8 aku, faez n sofia dpt stu berita mengejutkan.....classmate dorg time dip kat dungun dlu meninggal dunia sbb accident motor n kete kul9.00 mlm....speechless gak dgr....sbb girl tu pun sebaya dgn aku kan.....walau pun aku tak kenal girl itu, tp aku jauh lubuk hati aku still rase sayu n sedey...ye la...lg pun yg hidup pasti akan pergi n yg pergi pasti tdk akan kembali selama2nya...hanya doa n igtan je kite dpt kirim utk arwah....al-fatihah utk arwah...


so, pg ni almost semua bdk dungun menziarah arwah kat Pekan, Phg...hopefully selamat perjalann dorg....

selepas kejadian ni, spt petanda Allah suruh aku muhasabah diri ni...kesalahan diri....mintak aku kembali kpd pgkal jln...jln islam yg sebenarnye....tp aku ni manusia yg selalu lupe n alpa....leka dgn duniawi...ntah la....aku cube...tp syaitan tu jgk berjaya menarik aku...subhanallah...ape nak jd dgn aku ni....

aku rindu Nur Aziemah binti Md Yusop ketika umur nye 18thn, mase tu fikiran aku n niat aku satu je....nak belajar spya jd insan yg bergune dpt balas jsa org tua ku.....tp skarang ni byk benda laen aku fikir....kenapa?? semakin meningkat usia...semakin byk masalah??? betul la teori tu....kdg aku mcm fikir, penat dah blaja....aku nak buat benda laen....mcm tak bersyukur plak....

Ya Allah tenangkan la hati ku ni, agr aku dpt berfikiran secara waras......tetibe aku rindu parents aku....aku rindu sgt2....sgt2 rindu.....rindu......nape?? hopefully Allah lindungi la mereka....biarla aku pergi dlu...bukan mereka.....huhuhu.....



No comments: