zwani.com myspace graphic comments

Wednesday, March 30, 2011

Kembali Normal...WeeHooo....!!

Nampaknya....aku sudah hampir normal dr kesan Radiasi Chenta last 2 weeks.....

sape kate aku layan lagu korea je....lagu inglish, melayuuu, mandarin, jpun.....layan je lagu beshhh....

meh2...semenjak 2 menjak 3 menjak niiii....sy teraddicted  dgn sore seseorg...pergghh...dgr, mmg meremang la...

sy bg hint2.....dia la pasangan duet suami Melissa Maureen n ayh Inca Medinah....hahahah...sape kah??

teka...teka....


dia la....Ms. Najwa Mahiaddin

kenal tak?? kenal tak??

kalu sape slalu dgr lagu senyum n aku yg punya sure taw sape Najwa ni...

kenapa sye suke Najwa ini??

sbb sore dia sgt2 superbbb beb.....especially bile dia nyanyi lagu english....




dia ni aku tgk sgt kiut n chumel...n the same time dia kelihatan chantek n elegant...

dressing dia pun ade style la...

pastu aku ade terbace satu hingga empat komen mengenai si Najwa ini....

rupe2nye Najwa merupakan anak kepada TPM...wah2...

untungnya beliau....bakat ade, rupe ade, keluarga pun ternama...wah!! Daebak..




skang, aku tgh addicted lagu baru dia...iaitu Got to Go....mmg best glerr....
sore dia mmg seswai utk lagu2 berentak soul n jazz..


best sgt2..sgt2..sgt2..

newayz, spe yg rajin dgr radio sure slalu dgr lagu Itulah Sayang by The Ramlees (Yuna, Najwa, Liyana, Amira).. mmg gandingan yg terbaek la.....tak sangka sore Liyana Fizi nyanyi lagu melayu pun sodap.. kalu tak taw, Liyana ni vokalis kumpulan Estrella...



ok...Najwa pun akan mengeluarkan album Innocent Soul...so mari la kita support beliau...
hopefully, Najwa akan terus suksess, n keep clean image....
semoga dpt terus dgr sore awk dlm pelbagai genre...love u....

p/s: sy suke mata awk....woot..woot.. n tru my observation sape yg name Najwa ni org nye chantek2 belaka....dlm nama2 Islam maksud Najwa ni berbisik-bisikan...heheh





credit all these pictures to the owner..
i dun not owned any of these picx.

4 comments:

Fleura said...

betol2.. saya dah dgr dah lagu die.. best..

aLwayz M.I.N.E said...

serius....lagu dia sgt best....MV dia pun class la...

Shafina Zuhairi said...

br pasan its ur blog! sorry.. lmbt follow blik.. bz..
ohhh! najwa ni awesome! hehe

aLwayz M.I.N.E said...

it cokay....hahahha...thankz feena...