zwani.com myspace graphic comments

Sunday, March 6, 2011

That Woman.......

lately ni..aku suke dgr lagu baek ji young...sore dia sgt superb.....ble dia bwk lagu ballad...ley wat aku nangis kdg2 even aku tak taw maksud dia.....


kalu nak taw sape baek ji young ni ley la klik di sini

sila abaikan kisah peribadi beliau n fokus pada lagu ji young unnie

aku start taw kewujudan baek ji young ni time lagu My Ear Candy feat Taecyon 

time ni aku tgh gler kat mr. ok taecyon ni...then, layan lagu ni tanpa berminat nak taw sapekah penyanyi perempuan itu......



pastu, aku terdengar satu lagu ni dari variety show korea....sgt sedap....tp aku tak taw sape penyanyi dia...
sayu je suare n lagu tu.....then, aku pun mengoogle n menyoutube mencari lagu itu....

rupe2nya itu adalah suare jiyoung unnie....tajuk lagu dia adalah Being like hit by a bullet

sile la dgr....(highly recommended)

lepas tu aku terdengar satu lagu best ag.....ost drama IRIS....tajuk dia Do Not Forget

sore dia sgt2 best.....n the latest aku tgk performance dia kat SBS Gayo Daejun 2010...

superb!!!....gabungan jiyoung unnie dgn 2AM mmg daebak la...

then, aku tertarik dgn satu lagu yg aku tak taw nama dia....mgkin lagu baru dia kot...

lepas tgk running man ep 26...baru aku taw tajuk lagu tu That Woman, ost Secret Garden.....

fyi, skang aku addicted lagu tu....sgt menyentuh jiwa bile aku bce eng sub dia....

(that woman-sbs gayo daejun '10)

so officially, aku mmg minat lagu2 dia.....n dia juga ade personaliti yg menarik.....hahahha...sile teruskan menyanyi lagu yg sedap ji young unnie....fighting!!




No comments: