Thursday, March 10, 2011

ye....sy sedar....

aduyai...aku sedar keje aku melambak....sume nak submit bln 4....tp aku tak start ape2 ag....
balik keje je aku dah penat....pastu ble nak wat, aku takde mud....dammnnn!!

lagi bbpe minggu ag...bln4 nak menjelma....oh no!!!....stress2....tp tak sedar diri....sepak laju2 baru sedar kot...nak grad ni...makin berat ag kije....tak mcm part6 dip dlu....heppy2 je...tak stress langsung...

tak pe2...td bce blog ctah

"Kalau kau bersabar sikit, ada la ganjarannya. Dari 2 3 bintang, kau nampak 10 11 bintang. Kau dapat ketenangan, kau rasa dekat dengan Dia. Bersyukurlah diberi nikmat mata yang masih boleh melihat, menghayati, melihat ciptaan Dia, indah. Sangat indah."



so.....in conclusion...sabar...dan teruskan kehdpn dgn rasa penuh syukur sentiasa......jgn mengeluh lagi ye gmah ^_^
 

iklan jup...
:: meh kite menjana pendapatan bersama HEARTBEAT...mari2 ::





 
::pastu mari kite mdgr lagu ini pulak bersama...ayuh yukk::
 

No comments: